[LUGOS] nakup MacBook pro 2.2Ghz

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Wed Nov 28 21:49:58 CET 2007

On Nov 28, 2007 9:17 PM, aljosa.spanger at siol.net wrote:
> Mogoce ne ravno pravo vprasanje za ta forum!!!
>
> Zanima me samo, ce ima kdo zgoraj omenjeni MacBook Pro, kaksne so vase izkusnje z njim in vsekakor, ce je ze komu uspelo naloziti linux (Ubuntu) nanj.

Prvo vprasanje: cemu zelis Linux na meku? Ampak ce vztrajas: sosolec
ima 2 giga rama, in v virtualki poganja Ubuntu (zeli monondevelop, in
ne mara fink-a), in mu oba operacijska sistema hkrati delatujeta brez
tezav in ne da bi se poznalo na hitrosti. Seveda lahko istocasno
poganjas se Windows programe.

Mojca