[LUGOS] Bind z viewi - nekaj ne stima

bostjan at niansis.com bostjan at niansis.com
Fri Nov 23 12:48:55 CET 2007

Quoting Ales <kavka14 at gmail.com>:

> Ja serijsko sem povečal
>
> Sestavljeno jo imam LLMMDDnn

A ti ne refresha samo ene ali obeh domen? Torej lokalne in globalne ali samo
tiste, ki si jo dodal na novo?

Ko sem jaz to delal, sem dodal sekundarcu se en IP, preko starega je refreshal
staro domeno (globalno), preko novega je refreshal novo (lokalno), drugi IP sem
dal pa na primarcu v ustrezen view (stari v globalni view, novega pa v
lokalnega). Za ustrezen zone potem dolocis, naj dela update iz novega IP-ja.
Z enim IP-jem ima sekundarec dostop samo do enega view-a, vsaj kolikor se
spomnim in vedno dobis samo en zone file; globalnega ali lokalnega.

Upam, da sem napisal kolikor toliko jasno?

lp