[LUGOS] kmail na gnomu

polz polz at aufbix.org
Thu Nov 15 17:00:20 CET 2007

On Thursday 15 November 2007 15:56:44 Boštjan Jerko wrote:
> Pozdrav!
>
> Očeta sem prisilil, da je prešel s KDE na Gnome.
??? Zakaj pa to ? Mar ne more imeti svojega accounta, na katerem bi uporabljal
desktop, ki mu je bolj všeč ?
> S KDEja pa je navajen Kmaila. Obstaja kaj čimbolj podobnega na Gnomu,
> ker mi samo delovanje Kmaila z Gnomovim WM ni všeč.
Zakaj naj bi bilo važno, kaj je všeč tebi ? Če očeta ne moti, da 1 aplikacija
izgleda malo drugače, zakaj bi se s tem sploh ubadal ?

Sicer pa poglej Claws (bivsi Sylpheed). Ime paketa v Debianu je claws-mail.