[LUGOS] kmail na gnomu

Martin Vuk mrcin.vuk at gmail.com
Thu Nov 15 17:02:22 CET 2007

Lep pozdrav,

On Nov 15, 2007 3:56 PM, Boštjan Jerko <mlist na japina.eu> wrote:
> Očeta sem prisilil, da je prešel s KDE na Gnome.
Grdo. Tako se s starši ne ravna! Pa saj obstaja Kubuntu. To me
spominja na toršice v vrtcu, ki so me silile, da jem solato, jetrca,
vampe in podobne dobrote iz vrteške kuhinje. Potem je pa vse šlo ven,
od koder je prišlo.
> S KDEja pa je navajen Kmaila. Obstaja kaj čimbolj podobnega na Gnomu,
> ker mi samo delovanje Kmaila z Gnomovim WM ni všeč.
Mogoče je pa tvojega očeta to ne moti. Sicer pa imaš na voljo balsa,
thunderbird, evolution, ... ali pa mutt, ki ravno tako paše v
gnome-terminal,  kot v konsole;-).Vsi so prav spodobni mailerji. Kaj
pa Gnomebuntu instalira kot aplikacijo za mail? Hm, najbrž evolucijo.

LP Martin

> Sicer pa ima nameščen Ubuntu 7.10.

synaptic->find->mail