[LUGOS] vmware

Antencek antencek at volja.net
Sat Nov 10 15:48:18 CET 2007

Ko si kreiral virtualno masino za Windowse, si izbral disk velikosti
10GB in označil, naj dela 2GB velike datoteke.

Na začetku je bila ena sama (Windows XP Professional-s001.vmdk) in je
bila majhna.
Bolj ko si v VM delal, večja datoteka je nastajala. Ko je bilo
porabljenega več kot za 2GB, je vmware naredil novo datoteko
(-s002.vmdk...itd).

Uporabi vmware tools znotraj Windows XP virtualne mašine in v meniju
shrink naredi prepare to shrink in disk shrink.
Datoteke se bodo po vsej verjetnosti zmanjšale.

Žal so vse ključne za delovanje tvoje virtualne mašine.

Gupy the Fish pravi:
> imam samo enega, winse xp, ki so bili na zacetku pod 1 giga. Ker nisem
> dodajal novih predvidevam, da so omenjeni fajli samo starejse kopije
> rad bi pa vedel, katera je zadnja oz. katera je v uporabi, da lahko
> ostalo pobrisem

>>> 564de3d0-3d9e-be77-4a68-e5751876e7a8.vmem.WRITELOCK
>>> core.6911
>>> vmware-0.log
>>> vmware-1.log
>>> vmware-2.log