[LUGOS] vmware

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Sat Nov 10 15:18:58 CET 2007

zanima me, ce kdo uporablja vmware (moj tece na Fedori) in ce mi lahko
pove, kateri fajli so kljucni. Zdi se mi, da vmware dela "varnostne
kopije" XP virtual machine ali nekaj podobnega in bi rad pobrisal
nekljucne stvari, saj mi zasedajo prevec prostora.
Ko sem ga instaliral je bilo namrec za okoli en giga zadev, pol enoletni
uporabi pa tole:

Virtual Machines folder:

564de3d0-3d9e-be77-4a68-e5751876e7a8.vmem
564de3d0-3d9e-be77-4a68-e5751876e7a8.vmem.WRITELOCK
core.6911
vmware-0.log
vmware-1.log
vmware-2.log
vmware.log
Windows XP Professional.nvram
Windows XP Professional-s001.vmdk -------- cca 2 giga!!!!
Windows XP Professional-s002.vmdk -------- cca 2 giga!!!!
Windows XP Professional-s003.vmdk -------- cca 2 giga!!!!
Windows XP Professional-s004.vmdk -------- cca 2 giga!!!!
Windows XP Professional-s005.vmdk -------- cca 2 giga!!!!
Windows XP Professional.vmdk
Windows XP Professional.vmdk.WRITELOCK
Windows XP Professional.vmsd
Windows XP Professional.vmx

Zanima me, ali lahko te velike vmdk file zbrisem, ali so kljucni?
hvala in lp
M.