[LUGOS] Apache rewrite engine

Igor Miskulin igor at miskulin.com
Wed Nov 7 20:22:02 CET 2007

Zivjo,

rabil bi pomoc, in sicer: zelim imeti en apache web server (glavni server), ki bo dostopen od zunaj in bi na podlagi porta ter headerja vedel, kateri lokalni web server "poklicati". Npr, ce pride request za header test.domena.com:80 bi "poklical" z RewriteEnginom web server, ki se nahaja na IPju 10.86.180.100:80. Ce pride request za header ssl.domena.com:443 bi poklical spet drug web server, ki se nahaja na IPju 10.86.180.200:80.

Predvsem me zanima, ce nekdo zeli dostopat preko porta 443, da bi server znal klicati drug web server na portu 80.

No, to mi ne deluje :(

Delcek httpd.conf na "glavni" masini:

<VirtualHost ssl.domena.com:443>
    ServerAdmin ajajaj at domena.com
    DocumentRoot /var/www/SSL
    ServerName ssl.domena.com
    RewriteEngine on
    RewriteRule ^(.*)$ http://10.86.180.200:80/$1 [P]
</VirtualHost>

Brez mod_rewritea mi deluje vse BP preko 443 (glavna masina dela k urca), ko ga imam pa vklopljenega, mi ne klice drugega lokalnega apachea, ampak mi postreze spletno stran iz te glavne masine.

Hvala za pomoc.

LP, Igor Miskulin