[LUGOS] dvakratno source-anje .bash_profile-a

igor kolar ike.lugos at gmail.com
Wed Nov 7 09:05:37 CET 2007

Živjo.

Na eni kišti se mi bash_profile source-a dvakrat ob vsaki prijavi.
Zelo natančno sem preveril, da tega na naredim sam v tej datoteki oz.
kaki povezani datoteki.

Notri nastavivm samo par stvari:
 - exportam PATH, CDPATH,  PS1, PROMPT_COMMAND
 - UTF-8 okolje
 - ssh-agent startup skripta
 - source-am .bashrc, kjer pa so notri samo aliasi
 - ne kličem nobene druge skripte

Rabil bi dobiti "stack trace" oz. izpis skripte / binary-ja, ki v
vsakem primeru kliče to skripto.

Googlal sem v smislu "shell script get caller" ipd, a za zda nisem našel nič.

Ideas?

Najlepa hvala
-i

linux 2.6.16
GNU bash, version 3.00.16(2)-release (i486-slackware-linux-gnu)