[LUGOS] Selitev MySQL in Joomle

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Nov 5 17:57:36 CET 2007

re Robert,

On Mon, 2007-11-05 at 12:39 +0100, Robert Ludvik wrote:
> Nobena kombinacija ne dela :-) C(isti woo-doo. Bo treba eno soboto
> duhamorno copy/paste delat. Ah.

Jaz sem se ze dlje casa nazaj ukvarjal kako mediawiki iz mysql4.1/latin2
prestavit v mysql5/utf8. Glavni problem je bil seveda, da mediawiki ze
po defaultu daje stvari v bazo, kot UTF8.

Moja takrat edina resitev, ki sem jo nasel, glede na to, da so se
strukture tabel kar razlikovale (gledena novejse in starejse
mediawikije) je, da sem naredil na stari bazi:

- posebaj dump samo strukture tabel
- posebaj dump samo podatkov za obstojece tabele

na novem strezniku, pa vzel novo strukturo baze, ji dodal vse manjkajoce
dele glede na dump strukture tabel z stare baze; pri tem gledal, da se
uporablja UTF8 notacija.

in nato posebaj "force"-al notri se podatke. Pomoznosti, ce imas podatke
v kaksni drugacni obliki, seveda spet uporabis iconv.

.. v glavnem po slabi uri igrackanja z 150MB velikim SQL dumpom, sem
zadeve spravil k zivljenju. Mogoce ja z joomlo podobno; tako pac deluje
ta opensource svet aliu nekaj :)

lp,
Andraz

--