[LUGOS] m0n0wall in openvpn

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Sun Nov 4 13:29:02 CET 2007

On Sunday, November 4, 2007, 13:12:05, Uroš Golja wrote:

> Dobra novica je, da lahko na Fedoro najbrž našraufaš paketa racoon in
> ipsec-tools (ali nekaj podobnega, potrebješ le orodje setkey) in s tem
> zvrtaš tunel do oddaljenega m0n0walla. Najbrž boš imel več težav na
> strani Fedore; na njej moraš v grobem narediti naslednje:

Jaz imam vzpostavljen IPsec tunel med pfSensom (derivat m0n0walla,
http://www.pfsense.org/) in Debianom, kjer na Debianu uporabljam jedro
2.6.18 in Openswan <http://www.openswan.org/>. Ima pa pfSense tudi
podporo za OpenVPN, vendar ga nisem uporabljal.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Create the impression that you have already reached your level of incompetence.
       -- Peter's Rule for Creative Incompetence