[LUGOS] Nadzor strežnikov

Gasper Koren skrat at owca.info
Sat May 26 13:08:59 CEST 2007

On Sat, 2007-05-26 at 12:27 +0200, Miha Tomšič wrote:
> Hojla!
>
> Tle na severu (ne, ni hladno) moram implementirati sistem nadzora nad
> strežniki (če tečejo, če je mreža OK, če so servisi zdravi, če
> aplikacije tečejo, še imajo diski še kaj placa, če kakšen disk kaj
> serje, zasedenost procesorja, spomina in temperatura). Linux in
> Windows.
>
> Zaenkrat sem gledal Nagios in očitno ponuja precej od tega. Kaj pa kakšne
> alternative? GroundWorks? Komercialne? Kakšena namig ali nasvet?

Mene so demoti tukaj pred casom kar impresirali:

http://www.bixdata.com/demos

Zadeva je sicer komercialna, ampak imas comunity verzijo za do 30
serverjev. Zadevo sem si tudi namestil in je delovala (instalacija je
precej enostavna), nisem pa je kasneje nikoli resno nastavil in
uporabljal... se ni prislo na vrsto :)

lp G.