[LUGOS] Težave z postfix-om

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue May 22 21:01:33 CEST 2007

Dne torek, 22. maj 2007 20:30 je Jernej Simončič napisal(a):

| Če imaš kje vmes PIXa vidiš tako, da se povežeš na mail strežnik in
| gledaš banner - če namesto pozdrava vidiš samo zvezdice, je vmes PIX.

Ob telnet povezavi na strežnik T-2 dobim normalen pozdrav 220 md2.t-2.net
ESMTP Mirapoint ..., IJS-jev cupido ne odgovarja (verjetno je namenjen le
izhodni pošti?).

Kaj je sicer še lahko vzrok za "timeout after DATA", ki ga dobivam. Nastavitve
za sprejem pošte sem nastavil "precej" liberalno, je morda kakšna napaka tu
in se morda strežnika ne razrešujeta pravilno (zaradi relayhost-a, ki ga
morebiti uporabljajo?):

smtpd_recipient_restrictions =
     permit_mynetworks,
     permit_sasl_authenticated,
     reject_unauth_destination,
     reject_invalid_hostname,
     reject_unauth_pipelining,
     reject_non_fqdn_sender, warn_if_reject reject_unknown_sender_domain,
     reject_non_fqdn_recipient, reject_unknown_recipient_domain,
     permit

Lp, Žiga B.