[LUGOS] Težave z postfix-om

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue May 22 20:17:14 CEST 2007

Zdravo,

V logih enega svojih e-poštnih strežnikov opažam vztrajno ponavljanje
napak "timeout after DATA" in sicer za SMTP strežnika T-2 (md2.t-2.net) in
IJS (cupido.ijs.si), čeprav gre za konfiguracijo, ki je enaka konfiguracijam
na drugih lokacijah, kjer mi omenjena strežnika dostavljata pošto brez težav.

No, razlika je v internetnih ponudnikih in fizični povezavi v svetovno
omrežje - tu VDSL Siol, drugje Arnes v glavnem prek kabelskih povezav.

Na spletnih straneh postfix-a (trenutno na težavnem strežniku teče različica
2.3.8) sem na FAQ našel, da bi za tovrstno težavo lahko bil odgovoren t.i.
Cisco PIX "fixup protocol smtp" bug ali pa težave z odkrivanjem MTU... vendar
spreminjanje (nižanje) slednjega na strežniku in pred njim stoječim Asusovem
routerčkom ne prinese željenih rezultatov. Cisco-vega PIX nimam (morda ga
imajo pri Siolu?) in tudi postavljanje strežnika v DMZ ne pomaga.

Se je kdo že srečal s podobnim problemom? Kaj mi je še storiti (razen menjave
ISP)?

Lp, Žiga B.