[LUGOS] grub

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon May 21 12:20:46 CEST 2007

Howdy!

Jure Ravnik wrote:
> Zdravo,
> imam dual boot mašino. Ko sem inštaliral sem dal najprej gor winse, nato
> FC6.
>
> Minilo je tri mesece, winse je potrebno preformatirati.
> Bojim se, da bi bo izbrisal MBR in s tem grub in dostop do linux-a.
>
> Na kakšen način lahko vrnem grub nazaj v MBR?

Seveda ... startaš instalacijski CD svoje priljubljene distribucije in
tam izbereš rescue ali kaj podobnega. Potem ti bodisi restavriranje
grub-a ponudi kot opcijo ali pa se malce pozabavaš ročno.

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc