[LUGOS] rokovanje z gesli

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Thu May 17 13:19:29 CEST 2007

Ali "password management", da bomo vedeli, o čem se pogovarjamo ;)

Torej iščem neko aplikacijo za pwd mngmt za interne potrebe ISPja, cli ali web based. Pričakujem multiuser impementacijo, kjer se na nivoju vnešenega gesla določa, kdo vse ima dostop do njega. Shranjeval bi rad vse od gesel za pedenanje elektrike po mašinah, root gesel, do gesel za admin dostop posameznih aplikacij.

Iskal sem po sourceforgu in sem našel samo en projekt, ki mi je bil všeč po opisu, a ni nikoli releasal kakih sourcev ...

Kaj sicer uporabljate v te namene?

Če za to ni pametnega softvera, me zanimajo tudi praktične implementacije kakih bolj papirnatih/neelektronskih metod.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org