[LUGOS] Varovanje podatkov na strežniku

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Sat May 12 10:48:00 CEST 2007

Howdy!

Ales Casar wrote:

> Racun je naceloma sicer pravilen, vendar to velja za RAID-0. Pri
> RAID-5 je potrebno upostevati, da nam *en* disk *lahko* crkne, pa je
> celota se vedno delujoca in zanesljiva.

Seveda se strinjam z vsem kar si napisal.

Samo v svojo obrambo: jaz sem pisal generalno o kopici diskov in
zanesljivosti delovanja kopice diskov kot odzivu na originalno trditev o
razmerju "prostor/cena/varnost". Moja poanta je v tem, da se z večanjem
števila diskov to razmerje slabša in ne izboljšuje.
Ahmmm ... če pa človek pogleda originalni zapis razmerja, pa se z
večanjem števila diskov razmerje res veča, saj se imenovalec (tukaj
varnost) manjša ;)

Nisem pa ničesar trdil o zanesljivosti diskovnega polja, zgrajenega iz
ta-istih diskov.