[LUGOS] Fedora 7

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue May 8 15:31:34 CEST 2007

Pozdrav!

Točneje Rawhide KDE 20070502. Testiral sem tudi Fedoro 7 KDE Test4, pa se na
mojem Amd Athlonu XP 2200+ z nVidiinim chipsetom ni pobrala dlje od zagona
prvih daemonov. Oba CDja sta šla sicer brezhibno skozi test K3B, test
sha1sum/md5sum in skozi samodejni test. Enota je LG CD/RW, 52/32/52, bulk,
EIDE, medij obakrat TDK 700M 52x CD/R.

Zaenkrat Rawhide dela relativno B.P., drugi dan. Nameščena je kar čez FC6,
problemov na splošno ni, kot vidite KMail deluje v isti različici.

Edine težave mi je naredila anakonda med namestitvijo - prevzela je sicer
sl_SI locale, UTF-8, kot jezik pa celoten sistem pozna le en_US. Vzrok je
bila napaka v izbiri časovnega pasu (izogibajte se zemljevidu, zlasti
povečavi).

Edini problem, ki ga morate zaobiti pri nadgradnji te Fedore na disk, je da ne
tvegate celotne namestitve - temu se sicer da izogniti s pametjo v
DiskDruidu, ni pa garantirano, da ne gre kaj narobe. Shranite podatke,
predvsem pa ne formatirajte razdelka /home oz. / če ta leži na njem.

Včeraj sem uspešno zakurblal tudi yum update, ki je potegnil dol samo en
programčič za KDE in dodal nov podpis med certifikate.

lp, Jože