[LUGOS] Mailing list manager

Tomaz Kravcar tomaz at afna.info
Tue May 8 03:06:37 CEST 2007

Pozdravljeni,

v podjetju se ukvarjamo vecinoma s projektnim delom vecji del komunikacije
pa poteka prek e-poste. Ideja je, da se za vsak projekt kreira nov postni
racun in se prek mailing liste posiljala posta vsem, ki so udelezeni v
dolocenem
projektu. Zanima me kater mailing list manager mi priporocate, ki pa naj
ima
naslednje funkcionalnosti:
- moznost kreiranja skupin(Podjetja) na katere se vezejo doloceni postni
naslovi (projekti)
- pregled zgodovine poslane poste, ki naj bi izgledala kot nekaksen forum
(cim vec moznosti za prilagajanje izgleda)
- moznostjo avtorizacij za vpogled v arhiv tako na ravni skupine kot na
ravni
postnega naslova
- web administracija
- ce je le mogoce arhiviranje poste in ostalih podatkov v sql bazo

lp, tomaz