[LUGOS] Urejanje KDE-jevih sej

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Mon May 7 13:49:31 CEST 2007

Hojla!

On 5/4/07, Žiga Böhm <ziga.boehm at vseved.net> wrote:
> Najbrž si opazil "Upravitelja sej" med "Komponentami KDE" v "Nadzornem
> središču" KDE? Tu se nahaja možnost Ob prijavi -> Obnovi prejšnjo sejo - ali
> to ni to?

Žal to ni to. V originau se zadeva bere "Restore previous session" in
to imam že ves čas vklopljeno. Pomeni pa samo to, da naloži tiste
shranjene seje. Seja naj bi se shranila ob "logoutu", ampak po mojih
izkušnjah se ne shrani!?! Shrani se samo če mi zmanjka baterije na
laptopu in ga KDE pošlje v shutdown. Bizarno, mar ne?

Gre pa to z "Restore manually saved session", ki doda nov gumb "Save
session" v KDE Start meni, ki dejansko shrani trenutne nastavitve v
~/.kde/share/config/session/.

Srečno, Mikka