[LUGOS] prehod na opensource

Nino Bašić nino.basic at gmail.com
Sat May 5 20:45:39 CEST 2007

Živjo!

On 5/5/07, aljosa.spanger na siol.net <aljosa.spanger na siol.net> wrote:

> Zivijo,
> na fakulteti bi radi postopoma presli na odprtokodne programe in kasneje
> tudi na odprtokodni sistem.
>
> MS Office --> OpenOffice
> IExplorer --> Mozilla
> Windows XP --> linux (OpenSuse,...)
>
> Za OpenOffice in Mozillo je ze padla odlocitev.
>
> Ne vemo se tocno, kaj bi lahko nadomestilo Outlook (zaradi uporabe
> koledarja) in Exchange.
>
> Zanimam me kaksne so vase izkusnje in katere programe uporabljate v te
> namene.
>
> LP

Glede distribucije: Doma poganjam Debiana z namizjem KDE 3.5, na fakulteti
pa imamo
Kubuntuja. Meni sta oba cool. Glede browserja: Že precej časa sem na
Firefox-a, ki se pri
Debianu imenuje Iceweasel. Trenutno uporabljam Evolution Mail, sem pa včasih
tudi
Thunderbirda. Po mojem mnenju je karkoli od tega dobra izbira. Najbolje
boste vedeli kaj
se vam najbolj dopade, če jih boste preizkusili sami.

Na drugega (boljšega :-D ) web browserja se človek hitro privadi. Na mail
client tudi.
Verjetno bodo največji šok doživeli tisti, ki že leta in leta uporabljajo MS
Office in nič drugega
kakor MS Office :-\

Lp, Nino