[LUGOS] prehod na opensource

Matjaz Horvat matjaz.horvat at gmail.com
Sat May 5 10:59:54 CEST 2007

Uf, a ne bi raje Firefoxa namesto Mozille? Mozilla je cela zbirka
(mail client, irc odjemalec, adresar, urejevalnik html), Firefox je pa
pravo nadomestilo za IE (samo brskalnik).

Glede poštnega odjemalca je med opensource rešitvami za Windows
najbolj aktualen Thunderbird, ki dela tudi v Linuxu in prihaja izpod
iste strehe kot Firefox.

Glede distribucije Linuxa pa je najbolj aktualen Ubuntu, ne SuSE. Dokaz:
http://www.monitor.si/novice.php?id=10133
:-)

LP,
Matjaž