[LUGOS] Sarge -> Etch

cefe cefe at dir-slovenia.com
Tue May 1 14:37:22 CEST 2007

Zivjo!

A je ze kdo upgrade-al Debian Sarg (3.1) na Etch (4.0)?
Meni je slo vse v redu razen Apache-ja, ki je bil prej verzije 2.0.54 in
je sedaj 2.2.3-4. Ko ga pozenem, mi javlja:
---
lubica:/etc/apache2# /etc/init.d/apache2 start
Starting web server: Apache2The startssl option is no longer supported.
Please edit httpd.conf to include the SSL configuration settings
and then use apachectl start.
---

Poikusil sem ze vse zivo s httpd.conf, disable-al ssl modul, pa Apache
ni zadovoljen, tudi na Googlu ne najdem nic uporabnega :(

Zanima me, ce je morda kdo naletel na podoben problem, in kako ga je
reseval.

Lep dan se naprej zelim!

--
robi