[LUGOS] nuv -> divx

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at pristop.si
Wed Mar 28 10:51:20 CEST 2007

On Monday 26 March 2007 15:57, Joze Klepec wrote:
> Mitja Zabukovec pravi:

> Ti tako tudi ne bo šlo, ker nuppel ima privzeto širino/višino slike 720
> x 480.
> <http://atty.skr.jp/WebSVN/filedetails.php?repname=mplayer-w100&path=%2Ftru
>nk%2Flibmpdemux%2Fnuppelvideo.h&rev=132&sc=1> Verjetno izgubljaš kar precej
> natančnosti, lepote, finih detajlov na ta račun.

živjo,

si bom sam odgovoril, morda komu prav pride.
Mythtv ma svoj tool, nuvexport za transcode filmov iz nuppel v
kaj drugega (divx, xvid, dvd, vcd, ...)

nuvexport ima conf file, v katerem med drugim določiš tudi
video bit rate (ki je najpomembnejši faktor pri kvaliteti slike).

V komentarju v conf fileu piše, da podaš VBR v kbit/s,
kar pa ne drži v primeru pretvorbe v divx. Takrat moraš podati
v bit/s, zaradi česar mi je transcode v druge formate delal ok,
v divx pa je bil totalno zanič.

skratka, 450000 namesto 450 :)

lp,
Mitja