[LUGOS] Firewall

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Mon Mar 26 17:35:25 CEST 2007

Živjo,

> Super stvar, ampak govorimo o 100 uporabnikih. Take svari so za home
> office in učenje.

Aja? Ali lahko tole podkrepiš s kakšnimi argumenti? Recimo s kakšnimi
slabimi izkušnjami pri večjih obremenitvah (kjer je pokleknil software,
ne hardware).

pfSense teče na FreeBSD 6.x in uporablja OpenBSDjev pf, kar ga še zdaleč
ne uvršča v SOHO kategorijo in učenje. Seveda je nujno imeti strežniško
strojno opremo in ne barebone PCja za 300€.

Tudi jaz sem mnenja, da najprej poskusi s pfSense, ker boš verjetno
prihranil. Sam sem zelo navdušen nad njim.

LP, Nejc