[LUGOS] Firewall

Iztok Umek iztok at si-con.com
Sat Mar 24 13:37:35 CET 2007

Kar se managementa tice.

Cimbolj je zadeva podobna CheckPointu, bolje se obnese pri strankah.

Moja firma je delala raziskavo med strankami, kaj bi najraje videli za
GUI in nekako 80% jih je reklo CheckPoint GUI.

To lahko vidis ze pri dejstvu, da veliko proizvajalcev varnostnih zadev
posnema CheckPoint dandanes.

P: Ne delam za CheckPoint.