[LUGOS] Switchi

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Sat Mar 24 12:42:33 CET 2007

Nejc Škoberne wrote:
> Živjo,
>
> če že o firewallih sprašujejo, bom pa jaz še glede switchev nekaj. :)
>
> Rad bi nabavil (če se da v Sloveniji) čim bolj cenovno ugoden switch, ki
> podpira VLAN-e. Ima kdo kakšna priporočila? Lahko tudi direktno na
> mail ...
>
> Idealno bi bilo, da bi bil to vsaj 24-portni 100Mbit/s switch, ki bi imel
> še 1x ali 2x gigabitna uplink porta.
>
> Hvala za info in LP,
> Nejc
Level one FSW-2440TX (ki ga boš bolj težko dobil, ker mislim da je šel
iz proizvodnje --- tega imam sam in se dobro obnese, klasičen com port
za administracijo)
ali pa
Level one FSW-2441TX (tega imajo po kar nekaj trgovinah v Sloveniji,
cena okrog 100€, administracija preko brskalnika)

Nobeden od teh nima Gigabit portov, imajo pa drugi podobni (Linksys
GSW-neki).

Oba sta precej poceni in se dobro obneseta. Verjetno bi se dobilo še kaj
cenejšega od kake neznane firme ...

lp, Rok