[LUGOS] Firewall

Iztok Umek iztok at si-con.com
Fri Mar 23 17:48:11 CET 2007

Jaz bi razdelil v dve stvari.

Firewall (prisegam na CheckPoint po kar lepem stevilu let izkusenj)

IPS (tukaj bi ti predlagal eno skatlo, ki podpira vec segmentov recimo 5
ali vec, da lahko postavis na razlicna mesta). Hkrati pa (ce denar ni
toliko problem) se dodatno nekaj, kar podpira SSL. Vecina IPSov namrec
ne odkrije napadov ki pridejo preko HTTPS, ker so kriptirani. IPS pred
pozarnim zidom, nekaj, kar podpira BWM (bandwidth management) in po
moznosti se zascito pred DoS in DDoS.

Pri slednjem sem pristranski, ce hoces podrobnosti, mi mailaj osebno (pa
ti verjetno lahko zrihtam kaksen dober deal)