[LUGOS] Tiskalni heci (para iz uses)

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Mar 11 21:14:01 CET 2007

Hoy hoy

Tale Fedora Core 6 - jedro 2.6.18 ga pa res serje. Mislim da jo bom kar vrgel
ven in se vrnil na Pingo Linux 3.1 - jedro 2.6.9.

A veste, kaj si je pa zdaj izmislila? Ko sem hotel instalirati tiskalnik Canon
Pixma IP4200, Strojni dodatki / Tiskalniki, sem takoj po inicializaciji -
pozabil sem cesa, dobil tole sporočilo:

Ni moc dobiti seznama tiskalnikov. Sporocilo o napaki prejeto od upravitelja.

Povezava do streznika CUPS ni uspela. Preverite, da je streznik CUPS pravilno
namescen in tece. Napaka: zahteva IPP ni uspela zaradi neznanega razloga.

Ko je carovnik konceval pa se tole:

Ni moc ustvariti tiskalnika. Sporocilo o napaki prejeto od upravitelja:

client-error-bad-request

Zdaj mi bo najbrz kdo rekel, naj si instaliram tiskalnik na roke. Ampak zakaj
za zlodja imamo pa potem carovnika? Samo za okras?

                                   Poni

P.s.: Ce bi vsaj lahko ugotovil, kaj se je zgodilo z distribucijo Pingo 4.2.
Beta verzija je izsla ze oktobra 2005. Potem pa nic. Morda pa je projekt Pingo
ze pokojni.