[LUGOS] /dev/fuse - dostop zavrnjen

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Mar 9 13:32:10 CET 2007

Hoy banda

Pred kratkim sem prosil za pomoè glede priklopa "neznanega datoteènega
sistema 'ntfs'" v Linuksu Fedora Core 6 - jedro 2.6.18 (SPODLETELO).
dobil sem nasvet, naj si instaliram varovalko (fuse) - se pravi driver
za NTFS. V datoteko /etc/fstab pa sem vpisal tole:
/dev/sda1  /mnt/win  ntfs  rw,auto,noexec,user,uid=500  0 0

med zagonom sem izvedel, da za "fuse" ni doloèen mountpoint in da ta
direktorij ne obstaja. Verjetno je mislil /mnt/win. Ta seveda obstaja.
Sem preveril.

Nato sem vrstico popravil takole:
/dev/fuse  /mnt/win  ntfs  rw,auto,noexec,user,uid=500  0 0

Fedora je poskušala priklopiti "druge datoteène sisteme" - SPODLETELO.

Nato sem nekje na netu dobil nov nasvet. Pa sem napisal takole:
/dev/sda1  /mnt/win  ntfs-3g  rw,auto,noexec,user,uid=500  0 0

Rezultat je: "/dev/fuse - dostop zavrnjen"

Se pravi, stvar skoraj dela. Vseeno hvala za nasvet. Mislim, da se bom
kar vrnil na Pingo Linux 3.1 - jedro 2.6.9. Bom pa naredil še eno
particijo (vfat) za izmenjavo podatkov.

Mimogrede, èe bi se našla kaka dobra dušica in mi povedala, zakaj
Fedora hladno ignorira vrstico:
ModeLine     "1024x768"     65.00   1024 1060 1196
1344    768  771  777  806 -hsync -vsync

v datoteki /etc/x11/xorg.conf, v rubriki: Section "Monitor".

Slika na ekranu je zamaknjena za kakih 5mm v desno, pa sem hotel
popraviti. V Pingo Linuxu 3.1 je ta postopek deloval. Nevem zakaj v
Fedori 6 ni uèinka. Najbrž sem kaj narobe napisal.

Aja, pa še en hec za konec. V nastavitvah èasovnih con. Fedora me hoèe
na vsak naèin preseliti v Beograd. Poskusil sem nastaviti na Berlin, pa
na London, pa je oboje sprejela. Ko pa sem rekel Ljubljana, pa si je
zapisala Beograd.

Vesele pozdrave vsem prisotnim in prisebnim

                                  Poni