[LUGOS] QEMU

Edi Šuc e at ed0.net
Tue Jun 26 22:11:43 CEST 2007

polz wrote:

> A ti procesor sploh podpira tiste ukaze, ki jih kernel module rabi, da dela
> spodobno hitro ?

Pojma nimam. A znaš iz tega razbrati, če jih podpira:

~$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 15
model           : 2
model name      : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
stepping        : 7
cpu MHz         : 2399.024
cache size      : 512 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe up cid
bogomips        : 4801.82

lp,
Edi