[LUGOS] QEMU

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Tue Jun 26 18:26:14 CEST 2007

Edi Šuc wrote:

> Živjo.
>
> A se je kdo že bolj pobližje in resneje srečal s QEMUjem? Namreč sam
> ga tudi testiram, pa se mi zdi, da je bistveno prepočasen, kot bi
> "moral" biti (baje tistih do 10% počasnejši). In cicer: uporabljam
> verzijo 0.9.0, kqemu modul verzije 1.3.0pre11. Kernel v host mašini je
> 2.6.18 (stock Debian etch kernel). Na virtualni mašini laufa CentOS v5
> s trenutnim kernelom (2.6.18 in nekaj). Modul kqemu imam instaliran in
> ko poženem qemu uporabim opcijo -kernel-kqemu. Host mašina je P4
> 2,4Ghz, 1,2G RAM. Virtualni mašini sem namenil 768M RAMa.

Definitivno XEN. Zelo lepo se da konfigurarati resource, hitrost je na
nivoju, pri nas  imamo kar nekaj serverjev, ki tečejo samo v virtualnih
masinah, pa vse dela tip-top. Res pa imamo dvojedrne stroje (AMD in
INTEL) s 4G RAMa, RAID diskovje....

Aleksander

--
Aleksander Bastl	     WWW: http://www.bass.si
BASS d.o.o.               E-mail: Aleksander.Bastl at bass.si
Ul. XIV. divizije 14         Tel: +386-34-900-900
SI-3000 Celje                Fax: +386-3-425-77-66
Slovenia-Europe