[LUGOS] tezava z LDAP -om po izgubi elektrike

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Sun Jul 29 22:41:09 CEST 2007

Aljosa Spanger wrote:
> [...]
> deluje vec.
>
> Tezava je najverjetneje v ldap-u.
>
> Kaj sem naredil:
>
> 1. /etc/rc.d/initd/ldap stop)
> 2. db_recover -h /var/lib/ldap
> 3. Ko zazenem ldap /etc/rc.d/ldap start izpise
>
> /checking configuration files for slapd: config file testing succeeded
> OK/
> /Zaganjam slapd OK
>
> /4. Ko se preko web umesnika phpLDAPadmin (0.9.8.3) skusam prijaviti
> mi odgovori
>
> /could not connect to eduroam on port 389
Lahko pogledaš če proces slapd sploh teče
# ps ax |grep slapd
804  ??  Ss   1024:33.20 /usr/local/libexec/slapd -h
ldapi://%2fvar%2frun%2fopenldap%2fldapi/ ldap://0.0.0.0/
ldaps://0.0.0.0/ -u ldap -g ldap

Lahko pogledaš če ti na portu 389 sploh kaj posluša
# netstat -na | grep LISTEN
tcp4       0      0  *.636                  *.*                    LISTEN
tcp4       0      0  *.389                  *.*                    LISTEN

# telnet 172.16.128.2 389
Trying 172.16.128.2...
Connected to lescur.p3.intra.
Escape character is '^]'.

Verjetno ne bo nič od zgornjega delovalo, če ti phpldapadmin na portu
389 ne najde ničesar.
Zato zaženi openldap "ročno". Ne vem kje se program nahaja na PINGu, na
FreeBSD jaz naredim nekako takole:

# /usr/local/libexec/slapd -h ldap://172.16.128.2/  -d 255

Pot zamenjaj s svojo (kjer se pri tebi nahaja slapd), -h pove na kateri
host se prijavi (lahko naprimer
ldap://localhost) in -d 255 je izpisovanje napak (za kaj več prečitaj
man). Tako boš bolje vedel kaj je narobe.

lp mk

ps: ukazi se lahko malo razlikujejo na linuxu ali pa obstaja boljša
varjanta ... jaz to uporbljam na FreeBSD.