[LUGOS] Povezava na brezžični net v LJ

Ales kavka14 at gmail.com
Mon Jul 23 16:23:33 CEST 2007

Imam eno vprašanje/prošnjo, ki ni sicer direktno z Linuxom povezano
(morda pač) - zato sem vprašanje posla na obe listi :)

Trenutno sem zaradi težkih razlogov "prisilijen" živeti v LJ (začasno
14-dni). Med tem časom (ki teče že nekaj dni) bi potreboval povezavo na
net. Od vseh  "dostopnih" omrežij se ne morem prav na nobeno pripopat
(saj ne da bi imel za to kakšne pravice ampak vseeno).

Ali obstaja kakšna možnost od dobrih ljudi :) Potreboval bi za običajne
stvari WEB, E_MAIL, SSH

BTW: Lociran sem v bližini kliničnega centra

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)