[LUGOS] Firefox & SeaMonkey - Mozilla brothers

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Jul 19 18:27:59 CEST 2007

Hoy

Jaz si prenesem vsako novo verzijo Firefoksa (prfoksa :), pa nisem ¹e nobene
instaliral ;)

sicer pa uporabljam SeaMonkey. Me prav zanima, koliko jih ga ¹e uporablja, ali
sem morda edini. ©koda, da noèejo objaviti tega diagrama. Morda pa ¹tejejo kar
skupaj: Firefox in SeaMonkey.

Hahljajmo se skupaj

                        Poni