[LUGOS] Fedora 7 z ISO slike na disku NTFS

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Jul 18 10:28:23 CEST 2007

Zdravilno!

Iskal sem po netu in zdi se, da instalacijski program od fedore 7 ne podpira
particij NTFS. Naslednja stvar, ki sem jo poskusil je bila kopiranje ISO slike
na disk EXT3. Tisti, na katerem je že Fedora 6. Drugega nimam. Rezultat:
instalacijski program se je končal abnormalno.

Naslednja vaja: omrežna instalacija. Imam brezžični USB vmesnik Jaht
WN-1011U(E), temelječ na čipu zd1201. Prek njega na brezžični
ruter pri sosedu in potem naprej..... V Internet seveda. V Fedori 6 mi ga do
zdaj še ni uspelo usposobiti.

Instalacijski program od fedrov broj 7 bi seveda moral najprej naložiti
ustrezen driver, vendar o tem noče nič slišati.

Hm, kaj sploh še preostane? Saj ravno zato bi rad nadgradil na 7, ker upam, da
bo v sedemki rešen problem zd1201 že v jedru. Kako pa naj pridem do tja? Zdi
se, da bom nazadnje vendarle moral kupiti DVD enoto. Doslej je nisem, ker mi
smrdi tista holivudska pogruntavščina imenovana "regije".

Ali menite, da je kaj možnosti, da bi v kakem paketu popravkov dobili podporo
za NTFS za instalacijo za Fedoro 7? Ali pa morda v Fedori 8, ki jo napovedujejo
že za čez nekaj mesecev.

Kaj pa Pingo 7? Ali bo sploh kdaj izšel? Vsake toliko časa najdem kje
novico, da bo. Potem pa nič. Pa bo sploh imel podporo za NTFS v
instalacijkem programu, če bo kdaj izšel? Tega najbrž nihče ne ve.
Ja, če je nima Fedora 7, jo Pingo 7 prav gotovo tudi ne bo imel.

Kaj pa Ubuntu? Ima kdo izkušnje z njim? Mislim glede podpore za NTFS.

No ja, dovolj sem nakladal. Hladen dan vam želim in dosti sence.

                            Poni