[LUGOS] Poreklo Ubuntu; Fedora 7 ISO z NTFS

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Tue Jul 17 13:41:26 CEST 2007

Hojla!

On 7/17/07, Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk> wrote:
> Mijav

Hov-hov-hov, meri krismas!

> Ali mogoče kdo pozna Linux distribucijo Ubuntu (in Kubuntu)? Nikjer ne morem
> najti podatka, na kateri od ta glavnih distribucij temelji. Nekako se mi
> dozdeva, da bi lahko bilo na Debianu. Ampak to nekako ni dovolj, da se mi samo
> zdi.

Tako je: Debian.

> Pa še eno: Ali je kaj možnosti, da bi si prenesel ISO sliko DVD za Feodra 7 -
> na Windows disk (NTFS) in jo od tam instaliral (nadgradil verzijo 6)? Poskusi
> sem, pa instalacijski program noče nič vedeti o disku NTFS.

Če imaš možnost debelopasovne povezave v internet, ti priporočam, da
si pogledaš, kako enostavno nadgradiš s pomočjo naslednjih napotkov:

http://www.ioncannon.net/linux/68/upgrading-from-fc6-to-fedora7-with-yum/

Pa še nekaj podobnih napljuva gugl. Pred upgradom priporočma pozorno
branje, kje vse lahko nastopijo težave.

Srečno, Mikka