[LUGOS] Pregledovanje slik

Bojan naboj at gmx.net
Sat Jul 14 01:28:50 CEST 2007

Ales Casar je napisal(a):
> Ima kdo kaksen predlog, kaj za programa uporabiti za pregledovanje
> bitnih slik v Linux/X11 okolju? Iscem nekaj preprostega, ucinkovitega
> in hitrega. Po moznosti bi orodje bi naj imelo vsaj naslednje lastnosti:
Osebno uporabljam qiv - Quick Image Viewer
(http://www.klografx.net/qiv/index2.html).
Omogoča hitro prehajanje med slikami, brisanje med pregledovanjem,
obračanje, zoom in/out, slideshow itd. .
Edina slabost je ta velike slike pri tem ko jih ustrezno zmanjšuje za
prikaz na ekranu "slabo" interpolira. Verjetno gre to na račun hitrosti.
Za moje potrebe najboljši nadomestek Irfanviewja na Linuxu. Vse kar
qiv-ju manjka do Irfanviewja (resize, konverzija formata, itd.) opravim
v konzoli z Imagemagick ali pa v GIMPu.

Zanimvo orodje je še feh (http://linuxbrit.co.uk/feh/).

lp
Bojan