Re: [LUGOS] GLX težave

Andrej * union.kjesi at gmail.com
Tue Jul 3 20:05:05 CEST 2007

> Kakšna rešitev zgoraj opisanega problema bi bila po mnenju tukajšnjih
> modrecev "najbolj pravilna" ?
> Uporabljana distribucija je Debian, zadovoljen bi bil tudi s predlogom za
> Ubuntu.

Upam, da sem prav razumel problem.
Podobno sem imel jaz, ko mi fglrx ni podpiral tv outa (na r 9100, še
vedno ga ne in ga tudi verjetno nikoli ne bo) in sem uporabiljal
gatosove gonilnike.

Naredil sem pa tako, da sem imel dve xorg.conf datoteki (v  prvi
vpisane fglrx gonilnike, v drugi pa patchane xorgove gonilnike
radeon). Potem sem si v grub dodal še en vnos (eden za fglrx, drug za
tv) in glede na to, kaj sem izbral ob zagonu, mi je avtomatsko
skopiralo pravo datoteko v xorg.conf.
Podobno bi lahko napravil ti. Ko bi želel 3d pospeševanje, bi v grubu
izbral prvo opcijo, ko pa intelovo kartico, pa drugo.