[LUGOS] Fwd: ponudba za delo

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jan 31 16:09:18 CET 2007

Sem sem zastopil ;)

Samo "konkretno" v primeru te ponudbe je mišljeno kot negacija abstraktnega,
oziroma da je zadeva malo bolj jasna/nazorna (kar ponazori vsaj s točno
spodnjo in zgornjo mejo), ne pa "konkretno" kot solidno.

Se mi pa zadeva zdi tudi solidna za zacetnika v tem fohu - 1000 evrov je max.
kar tii lahko nekdo da za prvo zaposlitev brez referenc.

Amapk to je vse zgolj moje mnenje, mogoce pa obstaja firma ki zaposli
nekoga, ki
je ravno prisel s faksa in nima resnih referenc ker je do tega momenta
vse pocel
zgolj kot student in mu da kar takoj brez vprašanj 2500 evrov.

lp,B