[LUGOS] disk?

Valentin Korenjak valentin.korenjak at email.si
Sun Jan 28 12:32:48 CET 2007

Živjo,

On 1/27/07, Gregor Marinič <gregor.marinic at gmail.com> wrote:
> Disk je formata FAT32.
> Nisem našel /etc/fstab. Morda kakšno drugo ime?
> Na lokaciji /dev/disk/by-label sem našel ime diska DELO in oznako za disk
> /dev/hda5.
>
> Uporabljam UBUNTO 6.10

Glede na to, da praviš, da si še začetnik in potem še praviš, da imaš
Ubuntu, ti predlagam da uporabiš priložena 'user frendly' orodja -
konkretno imaš na voljo Disks Manager (Sistem -> Administration ->
Disks).
Pokazal ti bo vse diske (in druge podobne naprave) v računalniku,
znotraj posameznega diska pa še particije. Tam si potem izbereš t.i.
točko dostopa oz. z drugimi besedami mapo, preko katere boš dostopal
do diska.

lp,
Tine