[LUGOS] disk?

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Sat Jan 27 21:07:17 CET 2007

Živjo,

najprej poglej kakšen datotečni sistem imaš na particiji, ki jo želiš
priklopiti.

Če gre za fat, potem ne bo problemov - enostavno odpri /etc/fstab in
dodaj vrstico v smislu

/dev/hda3    /media/delo vfat  umask=000  0    0

hda3 ustrezno zamenjaj

če gre za ntfs, potem je več problemov - saj kolikor vem osnovne
namestitve distribucij ne vsebujejo gonilnikov, ki bi omogočali
stabilno pisanje na ntfs, obstaja pa projekt ntfs-3g, ki razvija
stabilne gonilnike - tu bo več telovadbe, saj je potrebno zadeve
najprej namestiti in šele nato urediti fstab

lp

Janko