[LUGOS] Nasvet baza podatkov

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Jan 18 20:46:20 CET 2007

gregor pravi:
> Hvala za nasvet.
>
> Vendar imam v mislih osnovo. Bom poskušal kar OO usposobit do tega da
> bom lahko z njim delal. Vseeno me zanima če Rekall deluje z MS SQL
> server.
>
> Glede OO 2.1 imam vprašanje. Zadeva se ne da namestiti če predhodno ne
> odstranim prejšnje različice.
> Zanima me zakaj ne morem kar enostavno nadgraditi obstoječo različico?
> Pri odstranitvi bi moral odstraniti tudi evolution, kar ne želim.
>
> Uporabljam UBUNTU 6.10.

Nadgradnja še ne dela, kot bi morala.
Meni tega ni zahteval. Je pa res, da nisem ob namestitvi Ubuntuja
namestil Ooo-ja ampak šele pozneje iz DEB paketov, ki sem jih prenesel
iz interneta.
Za OOo obstaja tudi dopisni seznam, na katerega se lahko prijaviš preko
users-subscribe na sl.openoffice.org.
Lp