[LUGOS] Nasvet baza podatkov

gregor gregor.marinic at gmail.com
Wed Jan 17 22:17:13 CET 2007

Pozdrav
Sem probal vse meni poznane različice Jave. Zadeva ne dela. Zanimivo je
da se ob pritisku na gumb ne zgodi nič. V ozadju vidim, kašno obliko je
čarovnik ustvaril, vendar je ne morem potrditi.

Če ima še kdo kak nasvet se priporočam.

Morda ima kdo kak izdelan dokument v OO Database, da izprobam kako
deluje. Z accessom nimam težav vendar bi rad presedlal na odprtokodni
program.

HVALA
Gregor

Dne 17.01.2007 (sre) ob 20:28 +0100 je Robert Ludvik zapisal(a):