[LUGOS] Siol IPTV + router

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Tue Jan 16 09:32:31 CET 2007

Srečno.

A se je kdo že igral z routanjem+filtriranjem siolove tv?
Ni mi čisto jasno, katere stvari je potrebno spuščat, a je treba delat
nat ...
Na internetu je začuda malo informacij o tem - zgleda da iptv še ni
preveč razširjen.

Z malo snifanja in brskanja po netu sem prišel do tehle informacij:
dovolit je potrebno promet iz 239.255.0.0/16 (udp)
dovolit je potrebno igmp promet
na routerju moraš nastaviti ip podoben kot ima tista siolova škatlica.
Tukaj je pa že en problem (ali sem pa jaz narobe razbral iz snifanega
prometa): tista škatlica ima ip 10.132.230.x/16, za gateway pa uporablja
10.253.1.19. To meni ne gre skupaj ...

Našel sem neke skripte, kjer so delali bridge med zunanjo mrežno
(priključeno na siolov modem) in notranjo in bridge potem filtrirali z
ibtables in iptables. A je tak bridge sploh potreben?

Če ima kdo kaj več informacij, se priporočam.

lp, Rok