[LUGOS] OT: ProLiant ML110

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Jan 15 18:01:31 CET 2007

Reset biosa res lahko ne škodi, ni pa nujno prava pot - če gre za
zaščito proti vlomu, je ravno to ravno lahko narobe. Vlomna zaščita
("crowbar" - jaz bi temu rekel pečatna zaščita) je lahko vgrajena tudi v
BIOS (kot pri nekaterih Compaqih, kjer je to vezano na namestitev
Windows z  določeno serijsko številko - edino pravilno, če se brani
lastnina, vendar nevredno monopola) - potem pa se odloči kako in kaj.
Strojno je najenostavneje izvedena s stikalom in mostičkom (Asus) ali z
merjenjem razdalje, kota, svetlobnih pogojev, indukcije, merjenja
radijskega sprejema (če si znotraj Faradayeve kletke [znotraj PC-ja], je
ta bolj ali manj enak šumu mašine, na zunanjem robu pa bistveno večji).
Možnosti je nešteto, kolikor se jih pač spomni utrgani elektronik.

LP, Jože

aljosa.spanger at siol.net pravi: