[LUGOS] SPAM TAG

Marko Jerak marko at jerak.si
Mon Jan 15 19:21:20 CET 2007

tudi tu imam vse OK. Mail server zelo dobro deluje pregleduje posto za
spam in viruse, ter jih seveda zazna. Kar se mailov z virusi tice deluje
zadeva tako kot sem hotel. Vecino spamov mi amavisd zazna in jih oznaci
kot Spammy vendar ko jih poslje naprej so maili brez taga. Nastavitve imam
kot na prejsnjem serverju na FC4 kjer je zadeva delovala. Mogoce gre za
kaksen bug. Ali pa je kaksna nova zadeva, ki je ne poznam.

lp