[LUGOS] Bootanje v grafiko

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jan 10 15:42:55 CET 2007

Kaj zal ni slo? Kaksne informacije si nasel v /var/log/Xorg.0.log?

Druga varianta je, da v /etc/inittab nastavis initdefault na 3, izvedes init q
in potem na roke poganjaš X kot navaden uporabnik, ta pa ti bo (poleg
log-a) na
ekran izpisal v cem je problem... lahko je problem: font serve, napacen driver
za graficno,/nekompatibilna graficna, napacno nastavljena mis in še kaj bi se
našlo.

lp,B