[LUGOS] Gentoo vs.Debian vs .....

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Wed Jan 10 15:47:18 CET 2007

On Wednesday 10 January 2007 00:05, Ales wrote:
>  presedlal na kakšno drugo ditribucijo. Po nekaj "vs"

Uporabljam Debian že nekaj časa (doma in na serverju) in moram rečiti da je
dost solidno. Edina izkušnje z Gentoo je bila na trije skupne računalnike, ki
so zastareli, saj administrator ni imel časa (volja) da bi to updatal kakor
treba. Po mojem da boš imel manj problemov pri updatu, kot pri gentoo. Poleg
tega na aptju najdeš vse, ki rabiš. Edino če greš na stable pa nimaš
najnovejše stvari (traja da pridejo na stable), ampak glede na to da je
server, pa tudi ne rabiš to najnovejšo takoj.

LP!
--
Lucas H.-

         __|__