[LUGOS] ispconfig pa kiosk mode distribucija

Rok r at rula.net
Tue Jan 9 21:54:34 CET 2007

Torej... mam dve vprasanji...

Najprej... rabu bi postavit en hosting control panel, ki se da cim lazje integrirati v obstojec sistem. Predlagajo mi ispconfig, pa me zanimajo alternative.. po moznosti take, s katerimi ste ze meli opravka, pa tud da ste bili zadovoljni s patchi pa tem....

Druga stvar je pa taka... kiosk distribucij je kar nekaj... spet iscem za predlog... laufat more na starejsih masinah (najpocasnejsi na voljo mi je p2-350 z 128 rama ter 4gb diska), met pa more kak firefox z java pa flash podporo, pa ce bi bil gor se zadnji stable slovenski openoffice.org, da si lahk ljudje tud kej na usb kljuc shranijo pa urejajo.. nebi blo nc narobe.. pa se kak msn client ce bi bil gor.. recmo kopete...

Hvala in lp, rok.