[LUGOS] SSH

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Fri Jan 5 21:55:39 CET 2007

Ker sem tole ravnokar počel, ti lahko opišem moj postopek:

na izvorni mašini:

1. ssh-gen -t rsa   (to ti naredi ~/.ssh/id_rsa in ~/.ssh/id_rsa.pub)
    pri passphrase lahko 2x Enter pritisnes, da se izogneš geslu
2. skopiraj .ssh/id_rsa.pub na ciljno mašino

na ciljni mašini:

1. v ~/.ssh/authorized_keys2 (pazi na dvojko) dodaj v novo vrstico
vsebino id_rsa.pub. Pazi, da bo vsebina prekopirana v celoti. predvsem
pazi na presledke ter lom vrstice. Vpis za eno izvorno mašino mora biti
v eni vrstici.

- pazi, da si na obeh mašinah prijavljen pod enakim upor.imenom

preverjanje:

-ssh na ciljno mašino ti uspe brez gesla

če ne gre:
- ssh -vvv ciljna mašina

Upam, da ti bo tole kaj pomagalo

Lep pozddrav